söndag 23 januari 2011

Vilken härlig dag....

Hej alla min underbara, fina....
Min blogg har haft lite uppror de senaste dagarna:( Men nu verkar allting fungera igen...
Första dagen av ledighet är snart förbi...

Jag och Johan började dagen med att sova väldigt länge sen blev det frukost tillsammans.. Sen kollade vi på nån dokumentär om två Hockeylag.. Var faktiskt väldigt intressant fast jag inte gillar hockey så mycket.. Sen Ja läs väldigt noga nu, Jag fick med mig Johan ut för att åka längdskidor... Vi tog oss en tur, skön temeratur ute men det var inte super duper bra spår... Men hallå jag fick umgås med min finaste, underbaraste Johan så det var toppen... Älsklingen har inte åkt så mycket längdskidor i sina dagar, men det gick bra ändå tyckte jag...
Vi kollade på Handbollen då Sverige också tog hem segern mot Kroatien... Vi kunde ju inte heller missa Solsidan som är söndagens höjdpunkt...

Nu sitter jag bänkad framför filmen på 5:an och Johan sover en stund innan han går på sitt skift igen..

Men mina fina, jag hoppas ni har haft en underbar helg nu.. Och att ni har tagit vara på det och dom som finns runtomkring er...

Nu kallar filmen igen.. Ha det toppen solstrålar så hörs och ses vi... Puss och Hej

Fredagens outfit:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar