måndag 24 januari 2011

Time to wake up now...

Godmorgon alla glada...
Usch, fy och blä vad jag är trött... Kunde inte somna igår... Så jag somnade på direkten när Johan kom hem vid halv 6 i morse... Det är väl då jag känner mig trygg antar jag... Man blir påmind av när jag var som sjukast då sömnen var ett stort problem.. Hade jätte svårt att somna, vaknade flera gånger i timmen, låg alltid och vred och vände på mig för inget sätt att ligga på var bekvämt när benen sticker ut här och där oh åt alla håll och kanter... Men så är ju inte fallet just nu utan nu är det för mycket fett som stör mig här och där istället..

Jag satt och fixde lite kort medans jag ändå var vaken inatt.. Vad tycker ni???


 Då är det bara att vänta och se vad denna dag har att ge... Hoppas ni har en bra start på dagen mina solstrålar...
Vi hörs och ses senare... Puss och Hej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar