fredag 21 januari 2011

Jaha en sak till att bry sig om...

Hej alla mina fina...
Ny dag och nya möjligheter till att göra dagen till den bästa någonsin.... Har duschat, fönat håret och satt i motorvärmaren... Är så himla trött så jag orkar nästan inte gå och göra mig i ordning, men jag måste...
Få se vad som lockar i garderoben denna dag....

Känner mig så äcklig... jätte kul att man vaknar upp med ett munsår... Johan har haft musår ett bra tag nu och hans är nu borta och så kommer det till mig istället, är det snällt eller, NEJ!!!! Men men jag överlever detta också... När jag knappt åt någonting så hade jag munsår i månader.. Kroppen hade inte energi till att läka utan all energi gick till att överleva dagen...
Så nu är det upp till bevis och se om kroppen är snabbare denna gång...

Vi hörs och ses mina fina...

Massor med pussar till er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar