torsdag 20 januari 2011

Herregud vilken dag....

Jaha vad ska man säga... Är TRÖTT, TRÖTT och JÄTTE TRÖTT..... Har jobbat öppning till stängning och inte så mycket föda i maggen förns nu... Nu ligger det massor med snabb nudlar i maggisen... Ja vad har jag gjort idag... Jag har packat upp massa varor.. Och när jag trodde jag var färdig så kommer det en till leverans med kläder... Det var bara att börja om på nytt... Blev klar men lagret såg mer eller mindre ut som en soptipp med kartonger överallt.. Så förlåt Lovisa som måste se detta när hon kommer till jobbet imon bitti...:( Har inte vart så mycket folk idag heller så jag har haft det väldigt ensamt.. Förstår att inte folk har råd när inte lönen har tittat in på kontot än...

Jätte kul att se er idag Annica och Roger, alltid lika fina,glada och goa:) Jag håller tummarna att brallorna passar bra till Fanny nu!!!

Men nu är jag så trött och så mätt att jag ska ta och krypa till sängen eller rättare sagt studsa/rulla in till sängen efter ll dessa nudlar...

Ny dag imon och nya krafter måste fram... Jobbar 13-18 imon så då får jag lite sovis...

Övade på att se sur ut, men lyckades inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar