fredag 24 december 2010

Typiskt att det skulle ske....





Jag önskar er en riktigt God Jul...

Bilderna ovan kommer från gårdagen...

Jag fick väl inte den bästa starten på Julafton heller... Vi jobbade till 12 inatt och när jag kommer ut så startar inte min himla bil, och inte en människa syns till... Ja man ringer runt lite grann men tillslut så när jag ringde till pappa så säger han bara: Jag kommer på en gång..
Ja visst var det snor kallt men som tur så hade jag lagt en fleece, mössa, extra vantar, halsduk i bilen om detta nån gång skulle hända.. Och det kom ju till användning iaf... så där satt jag i bilen och frös, kolla på bilder i telefon, var ut och försökte stoppa nån bil på vägen och till slut så var jag ut och hoppa lite men avslutade det med att sitta i bilen och försöka att andas in varmluft i jackan...

Men nu kan det ju bara bli bättre...Eller hur.... Det har gått så himla fort.. tycker det nyss var julafton... Känne precis min känsla för förra året... Allt var jobbigt med julmat och alla tankar om högtider då man ska äta tillsammans  med andra osv.. Men jag måste säga att jag tagit stort avstång från sjukdomen denna julafton... Jag är en lång bit på väg... Jag hoppas bara att man snart kan börja sikta målet... 

Men mina vänner ha en toppen jul och hoppas på bra stämning och glädje.. Vi hörs och ses... Puss och Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar