onsdag 22 december 2010

I´m a lagerråtta....

Hey guys...
Haft en bra dag???
Jag är helt slut efter denna dag... Öppnade imorse och sen skulle jag sluta vid fem men blev kvar till 7 och sen var det dags att inhandla de sista julklapparna... Och precis när jag ska gå ut från Solo så kommer Marielle så då fick jag sällis under tiden också... Jätte kul att träffa dig Majsan... Var ju öppet till 10 idag så jag kom därifrån då.. Nu sitter jag nersjunken i soffan och har precis fått i mig lite nudlar...
Idag har det vart ännu en dag på lagret för att göra iordning för REA:N... Så jag och Peter kan väl nu kalla oss för lagerråttor nu efter alla dessa timmar där inne... 

Vi har just nu 50% på alla jackor, 30% på allt stickat...
Här kommer lite fina grejer som vi har fått in på Tjej:




Nu blir det natti natti för imon har vi en till lång dag framför oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar