tisdag 21 december 2010

What a day....

Hej hopp alla glada och självklart de som e mindre glada...
Idag har vart en bra dag på jobbet, mer folk idag... Och imon är det löning så då hoppas vi på ännu mer fart..
Jag och Peter har hållt till på lagret större delen av dagen... Fixat och donat lite... Men jag hann med att träffa Himla goa Robin, Tom, Marco, Granka och Alex idag när dom var in och testa lite fina grejer... Så himla kul att träffa allihopa...
Jaha imon är en ny dag och även julhandlarkväll på kupolen.. Öppet ända till kl 10 så kom och handla vettja...
Nej nu blir det mys framför tv:n...
Puss och Godnatt mina solstrålar, vi hörs imon...

Detta möttes jag av när jag parkerade bilen vid kupolen i morse...

Min nya sotarmössa åkte på idag...

Dagens outfit: offwhite linne, svarta Acne jeans, boots och en svart tunn kofta från Monki o självklart min sotarmössa...

Gårdagens outfit...

Nykomling i garderoben...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar