måndag 27 december 2010

Massor med negativt som händer med kroppen just nu..

Förlåt att jag inte har varit tillgänglig för er här på bloggen... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag är väl just nu inne i nån negativ och oturs tid just nu... Som ni vet så har jag ju magsår men när det äntligen hade börjat kännas bättre så får jag en allergisk reaktion av någonting så jag har sett ut och känt mig som en riktig sumobrottare alltså... Började med utslag sen började jag svälla upp lite här och där.. Så i går så satt det sig på benen och fötterna så jag fick byta byxor på jobbet för att dom blev så trånga, hahah jag vet att det låter kul och det var det om man ska se på det positivt men usch och fy vad äckligt det kändes... men idag så har lite av svullnaden lagt sig och jag är redo att gå och jobba imon...
Det är drygt att vara den personen som är svag som har svagt immunförsvar, vara den personen som är allmänt ömtålig hela tiden... Varför väljer allt det här mig när jag börjar att gå den rätta vägen... Är jag värd detta.. Är detta straffet från Henne... För att göra kampen så svår som möjligt eftersom jag verkar klara av maten nu så tar hon till saker som jag inte kan styra över, eller...

Över till något positivt... Hoppas att ni har haft en underbar Jul tillsammans med all nära och kära... Nu är det dags att hoppa i säng för imon blir det ett lång pass 9-20 så får min del 8-21 eftersom jag har restiden också... Men det funkar eftersom jag har så underbara personer runtomkring mig på jobbet... Sov gott mina änglar så hörs vi.. See yaaa... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar