onsdag 17 november 2010

Men hallå vakna till nu....

Ska nog försöka fixa naglarna tills imon, men undra bara vilken färg jag ska ta??

Nu är jag vaken, kollade på kl sista gången 03.34 inatt... Det är ju så jobbigt att ligga vaken och det eda man vill är att somna.. Usch och fy, jag skulle kunna sitta och somna nu så trött är jag...Man kanske ska dra sig till gymmet för att vakna till lite.. Men hallå om jag bara skulle kunna somna på kvällarna så skulle jag må så mycket bättre.. Skulle inte behöva känna att allt är så jobbigt på morgon bara för att man är trött... Ska nog ta och höra med farbror doktorn om jag kan få riktiga sömnpiller.. För det som jag har nu hjälper då inte ett dugg...
Men sötnosar jag ska vakna till lite så hörs vi sen..Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar