tisdag 16 november 2010

Hallå vad ska jag välja...

A happy me today...


Hej hopp... Herregud jag sitter och kollar in massor med snygga kläder alltså.. Det finns så mycket fint man skulle vilja fylla garderoben med.. Ska bli så himla kul att få handla lite fina kläder som jag kan ha på jobbet nu också.. Hihi.. Och så måste jag ju rensa ut allt jag inte kan ha längre.. Det är som ni säger att man kommer inte framåt om jag inte slänger iväg de kläder jag inte kan ha.. Utan man fastnar bara i en ond cirkel... Men hallå nu börjar jag att inse det...
Men snart är det dags att slänga sig i sängen för att sova, för imon är sista hela lediga dagen, jiho.. Plus att jag ska kolla på en bil imon... Massor av godnatt pussar till er, natti natti...

2 kommentarer:

  1. Lycka till med jobbet och allt Hanna! :) Du är grym! Vad ska du kolla på för bil? :D Puss/Robin

    SvaraRadera
  2. Tack Robin:)
    Vi var och kollade på en Toyota RAV 4, men jag fastnade vid en Land rover istället, så nu är det bara och se om pappa tycker samma sak:)
    Ta hand om dig så ses vi!
    Puss o kram

    SvaraRadera