onsdag 17 november 2010

You maybe think I´m weard,but I´m not...

Ni kanske tycker att jag är hel konstig som har gått och längtat tills att jag ska få börja jobba imon... Men det är så här att jag skulle ju ha åkt ut och rest i fyra månader på ett riktigt ävntyr, så jag sa upp mig från coop.. Men sen blev det lite ändringar och andra saker som kom i vägen för att jag skulle orka att åka iväg så länge, så från och med sista augusti så har jag bara gått hemma och ruttnat känns det som..

Visst det kanske var skönt de första veckorna men sen blev det endast jobbigt och det här har varit en stor del till att jag mått ännu sämre än om jag hade fortsatt att ha något att göra på dagarna.. För med denna sjukdom blir det gärna så att man isolerar sig väldigt lätt från omvärlden, och det kunde jag inte när jag jobbade vilket var väldigt bra.. Men nu så ska jag ge gärnet plus att jag älskar ju allt som har med kläder att göra så det här kommer att bli toppen...

2 kommentarer:

  1. Vilken tjänst hade du på coop? Heltid? Vad ska du göra på Solo, är det en klädaffär? :)

    SvaraRadera
  2. Tjänsten Jag hade på Coop var en tillsvidare tjänst.. så jag skrev kontrakt för varje månad som gick... Jobbade väldigt mycket mycket vet inte exakt på timmar.. Kan väl säga att jag var butiksbiträde, stod i kassan, spel och konditori, men också ute i plocklaget på golvet..
    Ja solo är en klädbutik, och jag kommer att jobba halvtid i butiken...
    Ha det gott...

    SvaraRadera