lördag 20 november 2010

It help us to stay alive....

Jaha då har man sovit en stund såhär på kvälls kvisten... Så himla trött... Inge bra att jag har så svårt för att somna på kvällarna, får inte många timmars sömn... Men det hoppas jag att det kommer att bli ändring på nu när man börjar komma in i jobbet och när allt blir klart i butiken och så.. Men det e så skön känsla att man vet att man får gå till jobbet.. Är ju ett sånt här jobb jag längtat efter så länge.. Men det som har hållt oss vid liv de senaste 3 dagarna är wayne´s coffe, yummie och det trevliga sällskapet.. Det roliga är att alla vi kör på kaffe med mjölk, positivt då behöver man inte så mycket att komma ihåg på den fronten iaf:) Nej nu ska jag vila vidare.. men vi hörs mina solstrålar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar