lördag 20 november 2010

Härlig dag på jobbet..

Dom härliga arbetskamraterna Peter, My & Butikschef Malin!

Me yesterday...

Många paket att öppna, men mer kom det:)

Här har vi den store inom solo, härliga Daniel och Peter som kommer att vara jeans ansvarig...

Här har vi Danne igen, här försöker han organisera vårt lager..

En del av kläderna som är upppackade
Hej allesammans... Jag är hemma sen ett tag tillbaka.. Det har gått bra idag också, men det finns fortfarande saker kvar att göra... Men kartongerna har minskat rejält iaf efter allt vårt arbete... Jag tänkte ni skulle få se lite foton, behind the big door... Oj oj oj vilka fina kläder som kommer att finnas hos oss, helt galet alltså... Jag är så himla glad att jag får jobba med dessa goa och underbart trevliga människorna... Jag har det bra alltså... Och en bra sak är att jag inte har tänkt på annat än det som vi gjort på jobbet, så himla härligt att inte ha en massa press om utseende, vikt eller mat.. Så det här kommer att bli toppen för min del att få jobba... Nus ska jag ta och vila lite, men vi hörs senare.. Massor av pussar till er, och ha en skön kväll...

1 kommentar:

  1. hej!
    Vart är det du jobbar någonstans? har jag missat nått eller har det öppnat en ny butik i Ludvika?
    Kram Camilla

    SvaraRadera