söndag 21 november 2010

Efterlängtad känsla i kroppen...

God morgon solstrålar.. Nu har jag äntligen fått endel sömn, härligt.. Man blir liksom att känna sig så mycket piggare.. Idag blir en ledig och lugn dag tillsammans med min Johan... Jag tror att det för vår del blir en film dag, härligt...


Alltså det känns som det har hänt något inom mig de senaste dagarna, som om någon spärr har släppt liksom... Det känns som jag tar mig upp från avgrunden igen...Det känns just nu inte så jobbigt med allting utan mitt hjärta har lättat en del nu när jag fått jobbat de här dagarna... Känns så himla bra att man kan känna en positiv förändring på bara några få dagar...Nu känns hoppet mycket starkare om att ta sig ur sjukdomen... Jag är beredd att leva det här lycklig livet nu, känns som man tagit steget i rätt riktning...
Solstrålar vi hörs senare.. Passa på att njuta av dage nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar