söndag 28 november 2010

I´m so sorry sunshines...




Herregud vad jag inte uppdaterat på några dagar.. Jag e ledsen, men ajg har haft jätte mycket med jobbet så jag har inte gjort något annat än att jobba... Men det e kul... Nu håller ajg på att göra mig i ordning och sen drar jag mot kupolen idag igen... Sen jobbar jag imon 13-20 sen e jag ledig till och med fredag.. Härligt va..
Det kan behövas några dagar för att ta igen sig, det tar på kroppen och psyket att jobba så mycket.. Men mina solstrålar nu när vardagen har kommit och solo har öppnat så ska jag bli duktig att uppdatera igen.. Gud jag har så mycket bilder att visa er..Från invigningen, kläder jag köpt mina älskade kollegor och massa mer.. Men det får bli när jag kommer hem idag.. Ha en toppen dag mina vänner så hörs vi när jag kommer hem...
Pössss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar