onsdag 24 november 2010

Super lång men kul dag...

Hej mina solstrålar...
Jag hoppas ni förstår att det inte e meningen att jag inte uppdaterat, har tyvärr inte hunnit nu när vi dom här dagarna har bygt upp butikn från scratch... Det har tagit lit tid, me vi har legat i och slitit.. Kom hm för en stund sen så det blev en sen kväll eftersom vi imon har vår invigning kl 20.15, Solo i Kupolen.. Jag hoppas att jag kommer att få träffa måna av er där.. Det kommer att bli en supr härlig kväll...  Ikväll bjöd Danne oss på middag på Bolanche, riktigt gott och super snällt av honom.. Jag lovar att jag ska lägga upp mer bilder.. Men just nu så prioriterar jag att lägga mig och ladda inför en härlig, trevlig och toppen dag imon...
Vi hörs och ses solstrålar..
Godnatt pussar till er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar