söndag 28 november 2010

Good day...

Me today...

Hej alla mina godingar...
Det har varit en härlig men något lugn dag idag.. Jag trodde det skulle vara proppat med folk i kupolen idag men icke.. Kanske många gick på julskyltning istället... Sjukt att Julen snart är här... Jag har ju inte börjat handl några klappar än...
Men just nu så vill jag bara att det ska bli den 3:e för då kommer min älskade syster och Daniel hem... Längtar super duper mycket... Men jag måste ju bara säga det att jag har fått ett sånt roligt och härligt jobb alltså... Jag trivs som fisken i vattnet... Och världens goaste kollegor alltså... Idag har jag shoppat nya vinter kängor, och ja kängor blev det inget onödigt köp...Och igår inhandlades två par nudie jeans... JAg lägger upp bilderna imon på det...
Ha det gott mina solstrålar så hörs vi imon.. Pösssss
Så här ser vår kyl ut på jobbet efter invigningen...

1 kommentar:

  1. förstår verkligen varför du trivs på jobbet:Dnär man tittar in i den kylen så skulle jag nog också kunna tänka mig att jobba där:D
    joey

    SvaraRadera