söndag 31 oktober 2010

Jag vann över henne i provrummet idag...

Hej och hallå:)
Hoppas ni har en lungn och skön söndag... jag tänkte jag skulle visa vad jag köpte igår.. Jag köpte en lång vit skjorta, en beige stickad mysig tröja, stor halsduk, alla tre från Gina tricot.. Sen den svarta långa tröj-klänning som jag har på bilden köpte jag på H&M.. Sedan var jag in på Åhlens nu när jag skulle panta.. Då blev det ett par svarta jeans, en par mönstrade tights, en leopard mönstrad top och en svart genomskinlig klänning.. Alla plaggen var värsta fynden med röd prislapp...Hallå förstår ni jag gick in i provrummet... Tog på mig kläderna utan att titta i spegeln, så jag tittade bara på plaggen när de satt på mig... Det var ju tt mycket bra sätt iaf.. Då slapp den värsta ångesten titta fram... Ha det bäst solstrålar...  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar