söndag 31 oktober 2010

Sitter och snackar problem och så uppkommer ett till...




Hej mina solstrålar...
Jag måste då säga att detta har vart en ganska bra dag alltså.. Nu sitter jag och älsklingen och myser framför tv:n med jätte goa kyckling mackor med kalkon, kyckling, ost och babyspenat...
Har haft en lugn och skön dag... har pysslat lite här hemma, vart och handlat lite.. Sen var jag med pappa på en tur.. Jag och pappa satt och prata om att hans fälj på bilen hade en riktigt lång repa och kort därefter så blir vi påbackad av en bil.. Komiskt va.. Vi sitter och pratar skavanker på hans fina bil och så får han en till sak att bry sig om, haha.. Det blev en bula på fronten... Så där satt jag och bara och gapa, och höll händerna över munnen och kolla på pappa om han va sur.. Men allt gick bra och det blir fixat sen...
Snart blir det Ensam Mamma söker för min del.. Ha det gott allihopa..
see yaaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar