söndag 31 oktober 2010

I feel a little happy feeling...




Hej allihopa...
Är lite piggare och gladare nu faktiskt..
Förresten har ni kommit ihåg att ställa om klockan allihopa?... För min del så e det tur att datorn och telefonen gör det automatiskt... Minnet är ju som en gulfisks nu när jag har varit ledig så länge.. jag kan liksom ha en sak att komma ihåg till nästa dag, men självklart så glömmer jag den enda lilla saken.. Man e ju seg i kolan... Men men... På bilden så ser ni min nya halsduk som jag köpte igår på Gina.. Den är super mysig..Jag köpte några saker till som jag kan visa senare.. Jag ska ta och gå och panta, det svämmar över i skåpet under diskhon, flaskorna liksom öpnnar skåpet själva nu alltså, så nu lär det nog vara dags...
Vi ses senare sweet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar