onsdag 29 september 2010

God morgon!

Jag och Johan va super glada på min student!
Vaknade nu och kl är snart 11, jag som brukar vakna väldigt tidigt annars. Har legat och drömt om träning hela natten,jag var så motiverad och kände att nu kan jag verkligen börja träna av rätt orsak, för det är ju nyttigt med träning men på en sund nivå. Tidigare så har jag varit väldigt försiktig och rädd för att börja träna igen både för att jag inte har fåttmen också eftersom det fanns en period då träningen tog över mig totalt vilket ledde mig in i denna dumma, korkade och hemska ätstörning. Men den här drömmen var kanske ett tecken på att jag ska börja träna igen och att jag inte kommer att hamna i nån träningshets period som ska behöva ta över och förstöra mitt liv igen. Nu har jag kännedom vad jag kände och tänkte under den perioden så jag ligger ju faktiskt ett steg före den här gången.
Nu ska jag och Johan ut på en cykel tur i det kalla men fina vädret. Ha en toppen dag!

1 kommentar:

  1. Hejsan.
    Vilken fin blogg!
    Visst är det skönt att skriva av sig. Vad som också är till hjälp under tunga dagar är vetskapen om att man inte är ensam med alla problem. Just som att du berättade att du har det likadant är en liten tröst någonstans. Mets tycker jag självklart att det är hemskt att någon mer ska behöva må dåligt. Men det blir ett stöd att känna att man inte är ensam.
    Ta hand om dig!
    Kramar Alex

    SvaraRadera