tisdag 28 september 2010

Nu ska det sökas jobb som aldrig förr:)

Hejsan svejsan!
Glömde ju berätta att syster slingade håret på mig när jag var i malmö, vill ha tillbaka färgen som jag hade på studenten. Men vågade inte ta mer än en färg på slingorna denna gång eftersom jag inte visste hur håret skulle ta till sig. Så nästa gång får det bli en eller två färger till. Resultatet har ni iaf på bilden under.   
Me today
Just nu så känns allt väldigt bra faktiskt. Har gått en lång promenad vilket var skönt men lite kallt måste jag ändå säga. Sen har jag även tagit mig i kragen och skickat in mitt cv åt flera håll och kanter så nu är jag lite hoppfull att jag inte ska behöva gå runt och trampa här så mycket längre. Det har blivit väldigt ensamt att sitta här hemma hela dagarna, så det är jag och tv:n som hänger hela dagarna. Men har någon ett jobb åt mig så är det bara att höra av sig, jag är öppen för förslag.
Ha en mysig kväll nu!   

2 kommentarer: