måndag 14 februari 2011

Ge tillbaka henne till mig!!!!

Hej alla filurer....
Idag är det alla hjärtans dag och det är dagen som ska fyllas med kärlek och värme, glöm inte det!!! Massor med kärlek till min underbara familj som alltid stöttar och finns med mig, Tack!!! Och massor med kärlek till den enastående,underbaraste och vackraste Johan som orkar med en sån person som mig och min sjukdom, jag älskar dig!!

Jag Hoppas att alla mina fina, underbara vänner förstår att dom fortfarande betyder enormt mycket!! Det gör ont, det värker i mig att jag inte är den personen längre som alltid är glad och positiv.. Och som tyckte att det bästa som fanns var att göra allt det där roliga och bilda alla dessa roliga minnen tillsammans med er... Men ni ska veta att någonstans där inne finns Hon och vill fram igen!! Men tydligen så vill det ske i hennes egna takt, så jag måste väl acceptera det... Men jag älskar er glöm inte det!!!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dig hannis.
    Puss isabel

    SvaraRadera
  2. Tack älskade, underbara issi!!!
    Tänker på dig ofta..
    Puss puss

    SvaraRadera