tisdag 1 februari 2011

The day is over soon....


This is something that remind me were I´m going....

He is the one who make me laugh this days.. He is the one who give me hope for the future... He is the one that I fight for...
He is the Love of my life <3

Då är den här dumma dagen snart över... Sköööööööönt... Sånna här dagar vill jag bara gå i ide några dagar också vakna upp och inte minnas mina känslor, tankar, rädsla och ångest....

Jag förstår att ni alla tänker att klart man kan ha dåliga dagar, och det vet jag också innan jag blev sjuk att jag hade...
Men det här är dagar som jag inte vill finnas, dagar då man går och tänker på hur jag ska dö, dagar då man vill ta farväl av alla och gå in i ljuset för att man inte vet vad man ska göra med sin ångest, känslor, tankar osv...

Men som tur är har jag lärt mig att det går över för min del... Jag måste bara ge det lite tid, kämpa emot...
När det sen är över återgår det till den normala ångesten, normala dumma tankarna som allt detta har med sjukdomen att göra... Men jag börjar tro att detta kommer att vara endel av min vardag lång tid framöver, det är inget som man kan tvinga iväg utan man måste ge det tid och försöka trycka Henne åt sidan så gott man kan...

Ja men då säger jag Tack och Hej för idag.. Nu blir det lite Mario...
Natti natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar