tisdag 25 januari 2011

Love to take pictures and see the potential....

Jahapp.... Jag tror ni vet vad som händer just nu som alla andra lediga kvällar.... Ja precis, Johan är på jobbet och jag sitter framför tv:n...
Jag och Johan har kollat på handbollen mellan Sverige och Danmark och tryckt i oss lite pizza till det också... Och ni som inte har koll på handbollen så förlorade Sverige med 24-27...

Vad kan jag säga, nu är snart änu en ledig dag förbi och sista dagen av ledighet är imon sen är det jobb i tre dagar som gäller...

Nu ska jag till och koppla in datorn i tv:n och sätta mig och kolla på första avsnittet av stylisterna på tv5 play...
Love program like this...

Här kommer ett kort som jag tog tidigare idag när solen gått ner:


Massor med pussar till mina finaste.. Sov gott och dröm er bort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar