tisdag 25 januari 2011

En dag med mina fina mamma....

Hej mina finaste...
Nu är jag och mamma hemm igen efter en tur till farbror doktorn och en liten shopping tur på kupolen... Tack snälla, fina och goa mamma för att du följde med..
Farbror doktorn som jag trodde jag skulle till, var ingen farbror utan en ung kille, haha.. Det är inte ofta man träffar en ung doktor... Han var jätte trevlig och duktig så det kändes bra.. Man märkte att han visste vad han snackade om... Så nu är det gjort och allt såg bra ut så då kan vi lämna det bakom oss...

Följde med lite nyttiga saker hem idag... Det viktigaste var bh:arna, ja som sagt jag har faktiskt gått upp ganska mycket och dom har växt ur dom gamla jag hade innan jag gick ner också, så det har känts lite konstigt.. Då fick ni veta det åå, haha... Men tre stycken blev det iaf.. Och sen lite annat som behövdes...
3 Bh:ar,2 längre linnen, 2 olika eye liner,3 par trosor, Svarta shorts att knyta i midjan, En tunn fin blus med volanger och ett par over knee strumpor.. Det var allt det nyttiga som flyttat in hos mig efter denna dag...
NU: Svarta nudie jeans,boots, nya volang blusen och fina halsband från madly!!!!!

Nu väntar jag på att min fina Johan ska komma hem så att jag kan få lite sällis...
Hoppas att allt är bra med er... Vi hörs..
Puss och Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar