fredag 17 december 2010

Kan hon inte bara få titta upp...

Jaha då har jag varit upp till lasarettet igen fast denna gång och hälsa på farmor... Här sitter jag och klagar över sån otrolig smärta i magen... Men där ligger hon helt menlös och inte kan röra på sig, titta, äta eller nånting... Då känner jag bara, vad klagar jag på...
Vill bara att hon ska bli bra igen, kunna fira jul med oss, kunna stå på benen och krama om en.. Eller bara titta upp och se att man finns där för henne skulle betyda så mycket, att hon bara titta upp och såg att vi finns hos henne...

Nu har iaf jag och Johan fått i oss lite mat.. En komisk sak om det också.. Johan var och hämta mat vi beställt sen när han kommit in och ställt ner maten på bordet ringer det från matstället och säger att han fått fel mat med sig hem, haha så det var bara att dra på en gång och byta den mot den rätta.. Haha det har aldrig hänt förr... Men nån gång ska väl vara den första...


Hoppas ni har en bra kväll.. Njut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar