lördag 18 december 2010

Alltid varit ett problem barn....

Natti natti mina vänner.. Nu slår jag mig till ro och slumrar några timmar.. Sen har jag hela dagen att vila upp mig tills jag ska till jobbet på söndag... Äntligen ska jag snart jobba igen, visst hade jag kunnat gå till jobbet tidigare men jag hade inte varit till någon nytta när jag haft så ont... Har liksom vissa stunder knappt kunnat stå på benen... Men jag orkar inte gå och vara hemma nå längre.. Det tråkigaste som finns måste jag säga... Man försöker ju ändå bara att låta tiden försvinna förbi för att få dagen att flyga iväg om hopp om att nästa dag ska vara bättre.. Men men på söndag blir det, bara att bita ihop.. Jag hatar att alltid få alla skador, smärtor, sjukdomar osv.. Jag har vart ett problem barn ända sedan jag var liten bebis...

Men nu hoppar jag till sängs och försöker fåå lite ro i kroppen.. Sovv så gott allihopa... Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar