lördag 30 oktober 2010

Världens Bästa...



Mami och papi gillade inte att ha en gråtande Hanna så långt bort som på andra sidan staden.. Så strax efter jag lagt på telefon samtalet med mamma så knackar det på dörren... Och vem står där, Jo världens bästa pappa stormar in.. han kom och hämta mig fast jag protesterade i telefon när jag prata med mami.. Slutade iaf med att jag följde med hem.. Där stod maten på bordet färdigt att servera, tack mami.. Det blev ris och lammgryta, yummie vad gott det va...
Och glass i stora lass till efterrätt...
Det blev en mysig kväll med mat och film hos världens bästa Mamma och Pappa.. Älskar er...
Ha en toppen kväll mina fina... Min kväll blev iaf bättre än den va tidigare...En positiv sak iaf...
Pussar till er så hörs och ses vi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar