lördag 30 oktober 2010

Ångest, arg och besviken på mig själv....

Hej allihopa..
Jag sitter just nu och är så sur, leden och arg på mig själv.. så här är det varje gång jag ska göra något som jag vet är kul...Jag hade verkligen bestämt mig för att för en gång skull hitta på nått kul, och vad passar inte bättre när bästa tess kommer hem också.. vara med kompisarna, festa och ha kul men den tanken är som bortblåst just nu... för nu har jag letat, provat kläder i 2 timmar... finns inget som passar ju, jag blir tokig... så det får bli en hemma kväll denna helg också... Jag orkar inge mer, jag vill inte ha den här dumma anorexin hos mig i min tanke nå mer nu, försvinn... den förstår mitt liv, min vardag eller hla min värld...

Ska nog ta mig i kragen och försöka att köpa lite nya kläder.. Jobbigt med provrummen alltså..
sitter och kollar in lite fina kläder på nätet nu iaf...

Här kommer lite fina plagg från H&M:

Och ett par as coola pjucks från Monki, dom passar nog perfekt på mina små fötter...


Vi hörs och ses mina solstrålar, hoppas ni har en toppen kväll..

2 kommentarer:

  1. jag önskar att jag kunde säga hur fin du var och att "hon" förstod de och lät dig gå ut och känna dig så fin som du är!!!!

    kramar lilla mig

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna, nånstans där inne så tar jag åt mig av det du säger, men delen som hanterar låter det bara pasera örona och ut igen... Men tack för din fina tanke iaf... Kram till dig

    SvaraRadera