fredag 29 oktober 2010

Me and my Love today...

Hej och hallå alla glada:) Det är fredag och helg för många.. Jag har ju som sagt fortfarande helg eller ledigt men snart ska det bli ändring på iaf.. Positivt..
Mycket ångest över känslan som jag fått tillbaka de seaste dagarna.. jag vill inte känna mig stor som en padda, jag vill bara kunna hoppa i kläderna och inte känna några som helst känslor, utan det e bara kläder...
Men tillslut blev iaf klädvalet:top från Bik bok,längre linne från Gina tricot, svarta leggings frå H&M, skinnjacka, grå halsduk och de knä höga stövlarna från förra vintern.. Älsklings Johan ville ju också vara med... Vilka coolingar vi är alltså...
Vi har iaf vart iväg på en tur och är nu hemma igen...


Ha en mysig fredakväll med mys i soffan eller höjda glas i luften.. oavsett vilket ha det gott, och njut...
See yaaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar