onsdag 27 oktober 2010

I´m so so happy....



Hej alla glada!!!
Jag fick jobbet på solo, Jiho, Jippi... Jag är super duper glad, lycklig och oerhört tacksam för denna chans...
Det här betyder ju att jag inte bara hade ett bra cv, personligt brev utan att dom gillade mig även på intervjun... Jag gjorde tydligen ett bra intryck.. Jag måste säga att ett glädjerus, en kick flyger genom min kropp fram och tillbaka, snälla sluta aldrig...  Hallå allihopa jag känner mig lycklig på riktigt!!!!
Det här var det bästa som kunde hända mig just nu, jobb men inte heltd, det e ju fantastiskt!!!! Jag ville bara berätta den glada nyheten för mina solstrålar...
Ha en fortsatt toppen dag, det ska jag iaf....
See yaaa..

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till jobbet Hanna!!! Gud vad roligt för dig! :) Lycka till och hoppas verkligen att du känner dig gladare och mer motiverad nu när du får lite mer att göra om dagarna. :) Ha det toppen och ta hand om dig! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny:)
    Det känns verkligen som att jobbet kommer i rätt tid. Så nu kan jag ha något kul att göra om dagarna men även att jag har lite ledig tid också så jag hinner bearbeta allt med mig själv också.. Hur lång tid är det tills ni åker, känns det pirrigt?
    Stor kram till dig sötnos

    SvaraRadera