onsdag 27 oktober 2010

Belöning behövs så man vet att man gjort nått bra.....

Hej mina solstrålar...
Eftersom jag fick reda på att jag fick jobbet så lär man ju fira lite... Så först åt jag och carro lite räk och avokado sallad.. Sen väntade jag in att älsklingen skulle vakna ur sin skönhetssömn.. Och då bar det iväg på en liten tur.. Det inhandlades två st mascara, blekning och ett fitnesset med boll, matta och tre olika gummiband.. Och nu när jag ska jobba och försöka komma ihåg saker så köpte jag även en ny kalender:)
Snart blir det träning med carro och sedan zumba, superkul...
Men vi ses senare så får vi se vad man kan hitta på för firar mat ur kylen/frysen...
Pussar till er, See Yaaa...

2 kommentarer:

  1. halloj ! måste börja med att säga hur stark jag tycler att du är, hur enormt modig du är,stark som vågar skriva om anorexian och modig som vågar ta upp kampen mot den där jävla sjukdomen som tagit över.. jag har själv lidit utav bulimi i snart två år fram och tillbaka, och "hon" som du kallar "hon" , "hon" finns hos mig också , hela tiden , felra gånger om dagen tusen gånger i minuten och miljoner gånger per sekund.. jag "lyckade" gå ner i vikt om man nu får kalla det lyckade gå ner. men ser nu ut som jag nästan alltid gjort, har allti varit sjukt smal , men trotts det så dög man helt pltsligt inte. och jag känner igen mej så sjukt mycket i dina tankar och ord du skriver fortsätt kämpa, du kommer övervinna den!! oj , vad mycket de blev skrivet, men vill bara tt du ska veta att du har inspererat mig, till något så sjukt bra, du visar hur långt det faktiskt kan gå och vilken lång kamp det blir när man väl "lyckats" med sitt dumma jävla mål, jag vill inte rasa ner och är så imponerad av dig .. kram

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket för dom fina orden! Jag känner att jag blir starkare och starkare för varje dag som går och jag känner att jag klarar av dagen bra.. Visst är det en sjukdom som man får ha mycket tålamod med, men är man bestämd och viljan finns så är chanserna mycket stora att man ska kunna klara sig ur detta.. Kul att höra att man kan inspirera andra till att välja den bättre och friskare vägen.. Det är iaf vad jag har valt den här gången! Nu är vikten som den ska så jag jobbar mest med psyket nu att ställa tankar och känslor till rätta, men jag har förstått att det är minst lika mycket jobb där som det var att gå upp i vikt.. Men jag är på väg och jag ser framåt!
    Det är bara att höra av sig till mig om du vill veta, fråga eller bara prata lite!
    Jag finns här för den som vill och behöver!Ha en toppen dag nu och gå in med positiv inställning till dagen!
    Kram till dig

    SvaraRadera