fredag 29 oktober 2010

Att dom små rackarna kan fungera så effektivt för sömnen...

Godnatt mina vänner...
Ligger och sappar mellan kanalerna är inge trött som vanligt... Måste ju börja komma in i formen igen då man somna på en gång man la huvudet på kudden... Man lär ju vara utvilad om man ska jobba och slita:)
En kul sak jag kom att tänka på: tabletterna jag äter mot depression gjorde mig väldigt trött när jag vägde mindre, det blev en stor dos för kroppen.. så direkt jag tagit tabletten och lagt mig i sängen så somnade jag, det var så himla skönt... Och jag, älsklingen och Linda var ju i Thailand i mars. Och då skämta dom alltid och sa till mig på kvällarna då dom tyckte jag pratade för mycket eller hade för mycket överskottsenergi: - Hanna, ska du inte ta dina tabletter nu, Haha...
Men hörni sov gott, skönt men också lungt...
See yaaa...

3 kommentarer:

  1. hahahahah ja de va riktigt skoj de!men hanna ta någon tablett nu så de blir lugnt och skönt ett tag:Dhahahaha
    joey

    SvaraRadera
  2. Haha kom du även ihåg vad du gjorde med ostkrokarna. Då var det dags för tabletter;-)när åker vi igen?ses om 3 veckor. Kram

    SvaraRadera
  3. Ööö jaa jag e ju lite weard av mig ju, haha. Fick bara för mig att jag ville testa att stoppa dom i näsan men lukten som aldrig försvann ur näsborren, inge kul.. Och det var faktiskt räkbågar, jag kommer ihåg lukten till och med:)
    Ja linda vi drar väl igen så där runt februari-mars, och sen så tar vi med jesper också denna gång!!! Ja då ses vi snart, jippi.. Massor av kramar till dig

    SvaraRadera