söndag 6 februari 2011

What is worst, to skinny or to fat????


Ja ni, jag vet inte hur många filmer jag har sett den senaste tiden... Men nu kan jag pricka av en till, "Due Date"...  Det är jag,Johan och Pelle som haft lite film mys... Har nu sett klart på "This is it" med Michael Jackson också... Herregud jag har blivit en filmnörd...

Men som sagt så har min dumma anorexi gjort att jag isolerat mig väldigt mycket... Tidigare så var det för att jag tyckte jag var så tjock att jag inte ville visa mig, sen övergick isoleringen till att jag tyckte jag var så smal och och äcklig att jag inte ville visa mig bland folk.. Och nu är vi där att jag inte trivs med min kropp och utseende så därav min isolering... Vissa dagar är okey och andra helt hemska och outhärdliga...
Som nu har Älsklingen och Pelle dragit för att ta ett glas eller två på piren med massa goa människor, men vad gör jag, jo jag stannar hemma och tycker synd om mig för att jag blivit tjock och inte vill visa mig bland folk!!!!

På ett sätt känner jag en rädsla att jag snart ska åka utomlands och behöva sätta på mig bikini igen, men den andra delen av mig säger att jag ska göra det här för att komma över den där gränsen... Men som sagt livrädd är jag!!!!

Jag vet liksom inte vad som är värst.. Att väga så lite att livet är i riskzonen att ta slut, eller att ständigt känna sig så tjock och äcklig att man inte vill leva längre????

Where and when do I´m going to feel free from this stupid diseace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar