lördag 5 februari 2011

What can I do.......

Hej och Hallå...
Klockan är efter 3 och jag är super duper trött än, jobbigt....
Men men man kan ju inte få allt, så är det ju... Men nu börjar det snart bli mörkt och det gör ju inte en piggare precis....

Ja jag vet att jag är lite irritated woman nu, men jag kan inte vara annat just nu...
Hade en lite jobbig situation tidigare, det känns som man bara vill springa ifrån sin känsla.. Springa tills man stupar, springa så som man skulle om man hade eld i baken... Springa tills man inte har någon ork kvar... Bara springa av sig tankarna, känslorna och allt jobbigt som finns inom en... Men det verkar inte gå så bra i mitt fall..
Jag bara bygger upp mer och mer inom mig och ibland så brister det totalt.. Man grinar för allt och ingenting... Jag orkar inte...

Jag måste börja ta tag i saker och ting på en gång för annars sitter jag här igen med samma tankar och känslor...

Nej men nu ska jag sluta babbla massa strunt och göra något istället...

Men jag hoppas ni har en bättre dag och fortsätt så!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar