söndag 20 februari 2011

Jag är stolt över mig!!!!

Hej mina finaste...
Igår var en riktigt bra dag... Börja med att jag jobbade med min älskade My, vi rockade fett med försäljningen... Sen inhandlades en jätte fin klänning med ett super duper fint ryggbroderi och ett par snygga Nudie jeans... Synd bara att jag inte kan visa er...

Min älskade, bästa och underbara syster har kommit hem från Malmö för några dagar i Dalarna så det var jätte kul att se henne:)

Sen var det dags att infinna sig som taxi service till mami, papi och syster som skulle iväg på mat och lite roligheter...

Några kompisar kom hem till oss mot kvällningen, så vi drog iväg till Lobbyn för ett glas.. För er kanske det är ofta och lätt som en plätt att ta sig i väg på roligheterna, men inte för min del...
Jag backar alltid ur i sista sekunden och följer oftast inte med.. Det är fel med kläder, känner sig ful, äcklig och fet.. Så det brukar sluta med att jag hamnar hemma framför tv:n istället.... Men det gick bra igår... Jag är stolt över mig...

Ja det var en bra dag för min del och det hoppas jag att ni också hade...
Idag är det ny dag och nya tag!!!

Idag blir det fyra timmars jobb med mr Pete:)
Ha det bäst så hörs vi senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar