torsdag 17 februari 2011

I think I´m happy now....

Hey alla fina filurer...:)
Hoppas att allt är bra med er.... Mitt internet har krånglat hela dagen, super tråkigt.. Så ajg har vart jätte rastlös.. Men men ska inte klaga för nu fungerar ju det igen... Nu har vi iaf äntligen bokat vår resa:)

Check lista
* Tagit ledigt
* Bestämt vår destination
* Bokat resa till Krabi
Kollat att passet är giltigt
* Hitta hotell i krabi området de första nätterna
* Prova ut vilka sommarkläder jag kan ha och inte kan ha(Jobbigt)
* Inhandla nödvändiga saker inför resan
* Leta på det där bra humöret
* Leta fram självkänslan
* Leta fram den glada Hanna som tycker att resa är det härligaste som finns!!!!

Ja det största och jobbigaste just nu är att jag måste komma på ett sätt att få fram den gamla Hanna som tyckte att det bästa som fanns var att resa och koppla av i sol och värme.. Inte vara den Hanna som skäms över sin kropp, inte den Hanna som hatar hur hon ser ut just nu, Inte den Hanna som väldigt ofta är ledsen!!! Utan nu ska den Goa och Glada Hanna fram som vill njuta av ledighet i sol och värme... Jag har på mig 3 veckor och 1 dag att hitta henne!!!

Nu blir det dags för lite käk... Ha en bra kväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar