onsdag 2 februari 2011

Hemma efter en tur på skrillorna....

Hej mina finaste....
Känns mycket bättre idag alltså.. Har vart iväg och fixat en grej på bilen idag.. Fått mig två promenader och så har jag och älsklingen vart och åkt skridskor.. Måste nog säga att jag inte är på toppen om att åka skridskor, men det är kul.. Och Johan spelar ju hockey så för han var det ju nemas problemas... Men han åkte och skrämde mig hela tiden med as mycket fart så jag var livrädd... 
Men nu är vi hemma igen, och ska börja med maten.. Idag blir det fläskkotletter och lite annat gottis...

Imon blir det jobb hela dagen likaså på fredag sen blir det ledigt i tre dagar igen.. Vissa har det bra va... Men jag måste säga det att det blir lite långtråkigt att vara ledig när ingen annan är ledig också så så bra har jag det ju inte.. Haha...

Men ha det gott nu mina fina.. Pözzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar