fredag 18 februari 2011

En gnutta glädje i kroppen...

God morgon alla underbara filurer...
Har inte sovit mycket inatt.. Och igår natt somna jag inte förens Johan kom hem från jobbet vid halv 6... Konstigt, men jag känner mig inte trygg att somna när jag är själv hemma:( Så många nätter brukar se ut så för mig..
Men ändå så kände jag mig glad när jag vakna.. 

Det har hänt något med mig, jag har inte alls haft så ont i magen den här veckan, jag är inte heller sugen på godis som jag brukr vara varje dag... Vad har hänt...
Men det är två bördor som har släppts från mina axlar... Så det känns väldigt positivt..

Känns också väldigt bra att vi har bokat resan för då har jag ett uppsatt mål framför mig iaf.. Och Hanna du har inget av och ombokningsskydd så det finns ingen återvändå fast det kanske känns jobbigt att åka iväg...

Det är så sjukt att en sjukdom kan förändra ens synsätt totalt så att man tappar bort och förlorar sin personlighet och hela kittet.. Men jag har bestämt mig för att jag måste börja att acceptera att det är så här jag ska se ut.. Jag hoppas bara att jag hinner få lite insikt i det på 3 veckor...

Nej men nu ska jag ta och njuta av den här dagen och ta vara på att jag känner en gnutta glädje...
Ha en bra dag allihopa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar