tisdag 15 februari 2011

Börjar känna mig gammal...

Jaha då är man hemma efter en lugn dag på jobbet... Ja jag menar verkligen jätte, grotesk, snorkigt lugn dag... Varför alla filurisar måste ni hålla så hårt i plånboken just i februari månad... Pengarna ska väl ändå spenderas på roliga saker som kläder eller:) Eller nu kom jag på att folket kanske inte har nå pengar, där har vi den, hahah.... Mitt seghuvud, lilla hjärna är inte så bra på att tänka ibland... Men tyvärr så får ni stå ut... Var på jobbet tidigt idag, vi hade personalmöte innan öppning....

Nu sitter jag och häckar, bygger bo framför tv:n en stund och tycker synd om mina onda ruttna fotleder som värker efter alla springpass på gymmet....:( Jag som trodde jag hade bra skor...

Aja gott folk, vi hörs och ses senare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar