torsdag 27 januari 2011

Då har man något att se fram emot...

Ja då är det en ny dag och den här dagen kommer att bestå av jobb... Var ut tidigare och satte i motorvärman så att bilen kommer att vara perfekt när jag ska åka sen... Det var så himla fint väder, fast självklart så var det iskallt... Met det e lite charm med det också...

Hade jätte svårt att somna igår, hade så ont i magen så jag bara vred och vände på mig.. Tillslut gick jag och la mig i soffan med tv:n på.. och tillslut somnade jag efter 2 nångång...

Och nu är min ledighet bokad också... Det blir 2 veckor med start den 11 mars.. Så nu är det bara resan som ska bokas... Oh vad jag längtar redan... Johan tycker jag e så dryg som måste vara så att allting måste hända på en gång när idén har kommit upp.. Men då kan jag säga så här Johan: Annars händer det ingenting... Ja då fick jag det sagt också...


Nu ska jag ta och göra  mig i ordning....

Ha det bäst mina fina... Puss och Hej...

1 kommentar:

  1. Åk till Thai hanni! Det ska vi göra den 7 mars. Så kanske vi ses :D / Kram Elin F

    SvaraRadera