onsdag 15 december 2010

Dessa ständiga krav man har på sig....

Hej och Hå...
Ligger och kollar på onödigt dåliga program på tv... Ska nog slå på nån bra film att somna till istället... Någon som vet nån bra???

Och ett stort Grattis till de svenska tjejerna i handboll som tog hem vinsten till sverige ikväll... Synd att man slutade eller rättare sagt gav upp det roligaste intresset jag hade... Handboll... Jag blir och tänka tillbaka på så mycket roligt när jag tänker på handbollstiden.. Var så härliga människor som jag spelade med och vi hade så roligt på våra resor till och från matcher... Verkligen en riktig härlig lagkänsla där alla var delaktiga...
Men mitt ego gjorde snubbelben på mig där.. Sa till mig att jag inte var tillräckligt bra för att fortsätta spela, kraven på mig själv gjorde att jag slutade, hoppade av det jag tyckte mest om i min vardag...
Var kanske redan då anorexin satte sina spår med de höga kraven på mig själv... 


Godnatt mina vänner, sov gott så hörs vi imon...

1 kommentar:

  1. jag vill bara slänga in en kommentar och säga att du inte är ensam. Mina höga krav på mig sjäv bland annat i skolan, eller faktiskt i allt jag gör/gjorde var början även till min anorexi. Tack för att du vågar blogga om det, det ger mig en slags styrka. Att det finns andra som faktiskt kämpar lika mycket som jag...tack.

    SvaraRadera