onsdag 15 december 2010

Ännu en dryg dag framför sig...

Hej mina glada...
Jag trodde jag skulle iväg nu i morse men det blev ändrat till senare istället... Men nu får jag ligga och vila en stund istället... Ska iväg för magontet....
Men det kommer väl återigen vara en dryg dag med magvärk så man knappt kan stå på benen... Är hemma från jobbet så att jag får vila upp mig och ta det lite lugnt..
Men men nog om det.. Snart är det julafton och mys med familj och släkt.. Har inte handlat klart julklapparna på långa vägar, men det hör väl till att inte vara ute i god tid.. Haha

Här kommer gårdagens outfit iaf...

Bekväma glansiga leggings, svart långt linne, svartvit randig lång kofta och självklart mina svarta kängor...

Ha en bra dag, så hörs vi senare..Puss och Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar