tisdag 30 november 2010

Välkommen det iskalla vädret...


Hej och hallå alla glada...
Jag har fixat och donat lite nu medans Johan har sovit.. Gick en promenad i det kalla Ludvika, -12, burrr.... Så nu känner jag mig nöjd när allt börjar kännas renare här hemma...  Alla känslor jag haft tiden innan jag började jobba är nästan som bortblåsta... Det är så skönt att inte behöva gå och grubbla på saker och ting så mycket.. Eller rättare sagt tiden finns inte till att grubbla på sådana onödiga saker.. Jag tror jag verkligen börjar förstå att anorexin inte ska vara en del av mitt liv något mer.. Det känns så himla härligt...
Jag och mamma ska baka lussekatter sen idag också, yummie det e ju bara för gott... Nu börjar det kännas att vi närmar oss jul...


Ja har ju glömt att säga att jag hittade eller rättare sagt pappa hittade en bil som jag velat ha sedan länge... Den befinner sig nu i min ägo också.. Att man kan bli så himla glad för en bil alltså... Det som har vart mina krav på bil är att den ska vara kantig, stor och tonade rutor och det sist nämda kommer inom en snar framtid... Ni får tycka vad ni vill men jag gillar den starkt!!!! 


2 kommentarer:

  1. vilken snäll pappa du har som ger dig en bil! :) den var jättefin tycker jag. :P

    SvaraRadera
  2. Visst har jag en super snäll pappa, men han hjälpte mig att hitta bilen, inte betala den.. Den delan tog jag såklart! Jag är inte den som är den som glider på pappas plånbok... Men pappa är underbarast ändå!!! Love you daddy..

    SvaraRadera