måndag 29 november 2010

Nice and happy day....

Today: Svarta Tiger jeans, skjorta från One teaspoon och kängorna jag köpte igår...

Hejsan hoppsan allihopa:) Fick sluta lite tidigare idag, var inte så mycket folk i kupolen som vi tänkt kanske.. Men det var skönt för min del... Har fixat lite med skyldockorna i butiken idag.. Väldigt roligt att få fixa deras outfits faktiskt... Gick sedan runt och kollade in lite möjliga julklappar innan jag åkte hem också... Sen hämta jag och Johan upp lite pizza och drog hem till mamma och pappa och åt... Nu blir det mys framför TV:n för min del.. Godnatt mina solstrålar, vi hörs imon...
Dom här kängorna fick flytta hem till mig idag...Dom var riktigt varma och sköna, och jag älskar färgen på dom...


1 kommentar:

  1. Vad kul att du trivs så bra på nya jobbet, Hanna! Det är du absolut värd! :)
    Superfina kläder & kängor du köpt förresten! :)
    Ha det bra! Kram!!

    SvaraRadera