tisdag 16 november 2010

Jag saknar , saknar och saknar ännu mer....

Världens finaste, vackraste, underbaraste, omtänksammaste, snällaste och bästa syster har jag men hon finns inte på nära håll längre, utan längst ner i landet befinner hon sig... Jag saknar, saknar och saknar henne super mycket... Hon finns med mig i tanken varje dag men det är ändå inte samma sak som om hon vore här.. Tur att det i dagens samhälle är möjligt att nå varandra ändå... Din tanke, din energi gör mig stark till att fortsätta kämpa, jag kämpar för att jag vet att det skulle du ha gjort om du stod i mina skor.. Syster du är alltid så stark, det gör att jag vill bli och vara likadan, jag fortsätter att kämpa..

Du är omtänksam och snäll, Du få mig att sluta upp med mitt gnäll.
Dina visa ord, din kraft får mitt huvud på skaft.

Jag älskar dig syster, jag tänker på dig! 


 Bästa syster och jag i malmö..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar