söndag 21 november 2010

Bra dag men lite irritated woman...

Jag och älsklingens systers hund bobby i somras..

Johans syster och hennes pojkvän när vi hälsade på i Danmark..

Hej sötnosar.. Min dag har vart riktigt bra förutom lite surigheter från min sida.. Har blivit väldigt lätt irriterad när matintaget dessa dagar inte alls varit nå bra... Förlåt Älsklings Johan att du får lov att ta det också.. Jag måste bättra mig..Nu när jag äntligen hade börjat inse att jag ska se ut så här då börjar vikten gå neråt igen, konstigt... Men jag har ätit bra idag så jag hoppas att det ska kunna kompensera de andra dagarna lite iaf.. Bara att kämpa vidare..

Idag har jag och Johan haft en mys dag med film och nu mot kvällningen var vi ut till Johans föräldrar där hans syster,hennes pojkvän och hund var... Riktigt kul att träffa er Linda...
Hann också med en snabb vesit hem till mami och papi..
Nu är det bums ner i sängen och gå in i dvala för imon ska det börjas jobba kl. 8 i kupolen, riktigt kul..
Puss & Natti natti på er...

1 kommentar:

  1. Jätte kul og träffa dig oxå. Og du är sååååå fin Hanna.

    Hoppas vi ses snart igen.
    Stor kram

    SvaraRadera