torsdag 28 oktober 2010

Yummie...

Hej allihopa:)
Var iväg en stund till farmor och farfar och berättade den roliga nyheten att jag fick jobbet.. Dom blev super glada vilket var väntat:) 
Och jag och farfar har alltid en deal att jag köper med fika och han betalar.. och när ajg var in på affären så hittade jag ju världens goaste bullar, enligt mig iaf... Så när jag och johan kom hem nu så myste vi ner oss i soffan och tryckte i oss bullarna, haha.. Jag bokade även av bodystepen tidigare för jag vill inte att träningen ska stiga mig åt huvudet igen.. Det blev en bulle istället:)


 Ha en myskväll... See Yaaa...

2 kommentarer:

  1. Bra tänkt där Hanna!
    Träningen ska ej vara ett måste utan ett roligt ting i livet. Hoppas du njöt av din goa kanelbulle! :)
    / Reebook

    SvaraRadera
  2. Nej jag vet, men ofta så blir saker och ting att stiga mig åt huvudet, så det gäller att jag alltid tänker ett steg längre.. mm bullen var super god för varje tugga:)

    SvaraRadera