tisdag 26 oktober 2010

Stor tacksamhet....


Hej och hallå alla glada:)
Nu är jag hemkommen från Måbättre.. Det blev en snabb vesit och skön pratstund med Marielle, hon är så himla go, Tack... 
Ja har märkt en sak: Att jag behöver nån som bara drar tag i mig och säger nu gör vi det här eller som säger nu kommer jag hem till dig och det med basta eller vad man säger.. Då måste det bara bli av och det är även då jag inser vad roligt och skönt allt kan vara också... Jag är så himla dålig på att hänga med när det e till exempel planerad fika eller fest eller det mesta faktiskt, Varför...

Men Marielle verkar iaf veta vad som behövs och när det behövs... Kan bara vara det där sms:et som gör dagen och humöret toppen för mig, och det ska du veta Marielle att jag är super duper tacksam för!!

Snart blir det till att gå på Bodystep med bästaste Carro, Jippi... Ha en fortsatt härlig kväll, kom ihåg att njuta...
See Yaaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar